Monday, August 11, 2008

Keuntungan


Keuntungan utk diri aku utk mlm ni...
Aku dijemput utk menhadirkan diri...
Dijemput ke?..
Hahahaha..
Aku, Syamel and budak2 laen dtg utk memeriahkan majlis..
Iaitu majlis hari lahir buat wanie..
Iye..
Aku x nafikan..
Wanie dah makin tue..
Hahahahahaha..
Jgn marah ye wanie..
Kami menghiburkan diri di Central Square [CS]..
Mule-mule sume malu-malu kucing nak maen bowling..
Aku ketandusan wang..
Maka..
Tgk je la!..
hahaha..
Akan tetapi..
disebabkan makmin nak maen 1 frame lagi..
Aku n Syamel pon dtg la menunjukkan kehebatan diri..
Hahahahah..
Lepas itu masuklah Mona n Farah yg tadinye malu-malu gajah..
Agak seronok..
Aku berjaye mengalahkan Farah..
Maka aku bukan die tempat terakhir..
Ahahahahaha..
Setelah penat...
Sume menuju ke Pizza Hut and the gurls pegi karaoke kot..
Aku,Ben,Syamel,Sean ke pizza utk menempah tempat dan menu..
Yeah!..
Nasihat aku kpd Ben iaitu jgn malu2 utk order berjaya nmpknye...
Ben mengorder byk pizza dan menu2 tambahn utk santapan aku..
Wahaahahahaha..
Aku Makan 5 slices jika x salah..
Ditambah dgn lasagna,soup, n etc..
Hahahaha..
Perutku mengembang bagai nak pecah..
hahaha..
Thx Buat Ben..
Selamat Hari Lahir Buat Wanie!..
Semoga Panjang Umur And Murah Rezeki..



P/S = Dah Tue Buat2 La Taobat

No comments: