Tuesday, February 10, 2009

:: E l a u n ::

Nampak riang di muka masing-masing..
Aku bgn tido je dpt msg ckp elaun da masuk..
huhuhuhu.. heboh 1 hari psl elaun.. huhuhu..
ku mulakan dgn membeli dunhill 20..
ku teruskan dengan memakan ayam..
sudah lama tidak memakan ayam.. huhuhu..
elaun ini.. nak beli enset bajet dlm 1.3k..
ade balance 3.7k..
aku nak beli gitar!!.. sape2 nak tolak gitar sila bgtau aku ya!..
huhuhu.. mintak2 elaun ni dpt thn lame..

-amin-

6 comments:

[z@ck] said...

ak rs x dpt than lama kot..
ngeh ngeh..
pasal tgk impian ang menggunung nk beli itu beli ini..

berjimat cermat amalan mulia bob..
hahahaha

adaliciOus said...

heheh..kali kena plan baek punya
gdluck masing2.. =P

-itu gadis- said...

kalo ak tgok bdn ko..rsenye elaun tu mmg xckup..

Cx Bob said...

ish3..
korang ni bukan nak bagi sokongan..
ahahaha..
jahat2..

Anonymous said...

bukan ko dah adegtar ke bob??

.. aku yg dah xde blog ..

Cx Bob said...

saje.. nanti elaun abes at least aku nmpk mende yg aku beli.. huhuhu