Thursday, May 14, 2009

:: A j a i b ::

Hahahaha.. aku jumpe mende ni menarik.. sila2 la cube ye.. hehehe

1. korang kena cari calculator dulu. kalo xde, boleh gune henset ataw pape saja jenis barangan yang boleh digunakan untuk mengira. gune sempoa pun boleh. tapi kalo memang xde sgt..kira manual je la ok!
2. pastikan korang on dulu kalkulator tue. nanti penat2 je korang tekan tapi xkuar2 pun..huhu
3. then tekan '=' setiap kali selesai satu operasi. jgn tekan semua sekali then baru '='. nanti ade error pulak.


ok, follow these steps
1. tekan 3 number pertama no.phone korang (bukan 013, 019, 012, 014 tue..after number tue)
2. darab dengan 80,
3. tambah 1,
4. darab 250
5. tambah 4 last digit number phone korang,
6. repeat step 5 tue.
7. tolak 250
8. bahagi 2.
9. tu jawapannya...mahu taw? try la ok...


P/s = Amek dari blog Reyna.. hahaha

9 comments:

[z@ck] said...

waah!!
aku kagum weyh..
takut pun ada..
mn dpt bnd alah ni..
4721008!!

revrie said...

Sial!
Aku dah lupa cam ne nak guna calculator.

Cx Bob said...

zack : hahaha.. aku pon cilok dari org.. hahaha

reverie : hahaha.. sengalness melanda.. ahaha

Cx Bob said...

zack : hahaha.. aku pon cilok dari org.. hahaha

reverie : hahaha.. sengalness melanda.. ahaha

Nadhirah Zamrose said...

aku da lupe cmne calculator tu function la...huahaha
ajaib x ajaib sgt la ;P

Cx Bob said...

hahaa..
ko jeles..
haha

Mr Daha said...

stylo siot.. ha3.. speechless.. :D

Pamee CliQue said...

aku xde kalkulator la..
aku bkn bdk math..
beros n kaler ade la..
buley gne x???

Cx Bob said...

hahaa..

daha : relek2.. aku dah biase dah magic2 ni.. hahaa..

pamee : ala ko.. xkan nak gune photoshop plak?..
hahaha