Saturday, January 24, 2009

::: H o m e :::

tiada tempat yg lagi best utk tido selain dari umahku..
tiada tempat utk maen tenet sampai lebam selain umahku..
tiada tempat yg boley mkn sampai muntah selain umahku...
tiada tempat yg x perlu pikir psl duit selain umahku..
tiada tempat yg syok tgk tv selain umahku..
tiada tempat yg begitu selesa selain umahku..
tiada tempat yg begitu tak best utk isap rokok selain umahku =P
tiada tempat yg tak perlu riso psl baju x basuh selain umahku...


P/s = Esok gi wedding kat umah Ben Cohort 5.. sape nak ikut mari2..

6 comments:

akma....L said...

ben ade ajak aku.. tp.. ongkos nya gak ada dong.. ko g naik moto ke bob?? bonceng aku leh?? dwet myk ko bayo. ahahaha!! (mrh papa kemal
i ols..) =p

akma....L said...

eh bob ko tlg smpikn slm aku kt ben n wani srta ucapan samat pngntin bru moga kekal ank cucu kt kakak ben eh.. klu x igt tulis la dlm krtas. wahaha =p

Cx Bob said...

hahaha..
ajak la papa ko tu skalik..
pilah je pon..
bukan jauh sgt..
haha

Mr Heart said...

home=heaven

akma....L said...

papa aku balik kampung wan die kt tampin.. aku single skjap, helppp!! ahah =p

Cx Bob said...

lol..
tampin..
lame x pegi sane..
hahaha