Sunday, January 25, 2009

::: W e d d i n g :::

huhu.. arini aku gi wedding akak ben.. haha..
aku janji dlm kul 12 aku sampai..
tp aku bgn pon da kul 12.. wakakakakakaa..
kelam kabot ko.. tgh siap2 dlm bilik.. tetibe ade plak citer melodi..
adoi.. kaco betol!.. hahaha..
so aku x ingat aku gerak kul bape.. haha.. tp mmg messy giler!..
tgh2 bwk motor.. aku leh lupe bwk rokok..
aiseh.. berenti petronas beli rokok lu..
kat umah da ade 2 kotak.. beli lagi.. adoi.. bankrap2.. haha
aku sorang2 je gi Pilah.. sedey kan.. haha..
xpe.. leceh kalo bwk org.. aku pon naek motor je..
gerak sampai Pilah.. berjuta kali call ben mintak direction..
hahaha.. dlm gak.. aku pon cuak2 je bwk motor.. takot sesat.. haha
last2 sampai gaks.. fuh!.. ramai giler org.. huhu..
5 minit pastu wanie sampai.. haha..
pengantin 5 taun akan dtg kot.. haha..
aku makan2... smokin.. minum2.. pastu aku pon chow la..
huhuhu.. salam2 ngan ben ckp aku nak blah..
sebenarnye aku nak BERAK!!.. tp mls gi toilet org.. huhuhu..
aku pon gerak la balik.. memula xde pape..
da nak sampai seremban tu dia!!.. mcm nak kuar da ni.. wahahahaa
aku pon memecut ke petronas di simpang seremban - pilah...
wakkakaka.. ape jadi lepas tu biar la rahsia..
wakakakaka.. aku tulih ni sbb bile aku kat wedding tu..
aku terpikir da..

" Haish Bob.. Umo da 20 da ni"
" Seronok gak ek dtg wedding org"
" Makan pon free"
" Nanti2 kalo member2 aku kawen mesti seronok"
" huhuhu.. x kesah ar kat mane kompem aku dtg! "
" Janji kat M'sia la.. jgn la kawen kat thailand"

hahaa.. time aku kat umah ben tu.. sempat gak usik2..

" Ben!.. ko bile lagi? "

hahaha.. tp Ben buat2 pekak sebab wanie kat belakang.. haha
kesimpulannya..
umo kite da tua.. anytime je kengkawan nak kawen..
hahaha.. mesti seronok nanti kan dtg wedding korang!..
gossip sane sini.. hahaha..
tp yg kompem aku kawen plg lambat kot.. wahahaha
dah2.. bapak aku suh gi semayang.. haha.. adios!

4 comments:

b@bi gOlek said...

ko je yang tue
hahaha
aku masih mude remaja..
lOL

Cx Bob said...

wakakaka..
ko kan baby lagi daha..
wakakakaka

adaliciOus said...

"tp yg kompem aku kawen plg lambat kot"

slalu kn kalau org tu ckp dia akan kawen plg lmbt, dia tu akan jd yg plg awal.bersedia bob.heheh

akma....L said...

eleh bob!! tah2 ko kawe n dulu.. mane nk tau kn kot jodoh ko da smpai.. hehe